onsdag 3 juli 2013

Matnörd möter Matnörd

Så vare dags - 2 matnördar och bloggare träffas !!!
 
Vi möttes i en underbar miljö i Holmsunds kyrkområde - mycket vackert och avslappnat.
Jag var väldigt orolig för hur det skulle gå.
Skulle vi ha något att prata om.
Så jag tänkte att jag stannar 1 timme - det blev 3
Jag hade extremt trevligt att få möta en likasinnad så här.
 
Han bjöd på gott alkoholfritt vin och en kalasmacka med en supergod röra på
Som jag ju missade att fota - men vinet fick jag med i alla fall.
 PURE by Petter - sedan blev det att smaka och diskutera olika grillsåser
bl.a. Show Me och Rufus Teague - den sistnämda ska jag beställa.
 
 Efter go' mackan blev det ju extremt gott kaffe och Het Chili choklad.
 
Jag har haft en mycket trevlig eftermiddag - som gav mersmak.
Tack Matias !!!