tisdag 15 november 2016

Cerafit stekpannor - Test - Avslut

1 mars 2014 skrev jag om mitt köp av 
Cerafitpannor från Twins TV-shop

19 aug 2016 avslutar jag den testen - efter nästan 2½ år


Jag har tyckt om dessa pannor - tyvärr så kräver dom lite omvårdnad både före du ska använda dom och under tiden
jag slarvade lite med den minsta pannan från början
så den har haft tendenser att bränna det mesta.

Trots det hade jag funderat på att köpa
efterföljaren som man kan ha i ugn
Jag har faktiskt tyckt om dom
och pannan som bränner är mitt fel

Men....
Så prov-köpte jag en liten annan panna av ett helt annat fabrikat....
jag bytte ut alla mina cerafitpannor mot dom..... 

BTW - bra pannor ska hålla länge - Inte 2½ år

Det kommer ett inlägg om mina nya stekpannor 
i den här bloggen inom kort

27 feb 2014

2½ år senare

Köp inte Cerafit pannor
För dyra jämfört med pris